چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

پرندگان خوش آهنگ

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ق.ظ

پرندگان خوش آهنگ

مرغ عشق


پرنده هایی همانند مرغ عشق را پرنده های خوش آهنگ می نامند


این پرنده ها با صدایی که از آواز خود بروز میدهند میتوانند به خانه نشاط بخشیده و به صاحب خود آرامش دهند

عموماً این پرنده ها را در بازار پرنده فروش ها می توانید ببینید و از آهنگ زیبای آنها لذت ببرید ، البته ناگفته نماند بسیاری از شماها این پرنده را در خانه خودتان نگه میدارید.

خیلی از خواننده ها نیز از این پرنده خوش آهنگ در خانه خود همانند شما نگهداری میکنند.

اما برخی دیگر از طریق این پرنده ها درآمد زایی میکنند! می پرسید چگونه؟!

شما هم می توانید با استفاده از یک دستگاه جوجه کشی در خانه از پرنده های مختلف جوجه کشی کنید و جوجه های آنها را به فروش برسانید.


برای اینکه این کار را انجام دهید اول بایستی یک دستگاه تهیه کنید ، چندی پیش در وب سایت ایران جوجه مطلبی تحت عنوان دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز منتشر شده است که به توصیف دستگاه های جوجه کشی جدید این کارخانه پرداخته است.


اگر اطلاعات خاصی در مورد دستگاه های جوجه کشی ندارید توصیه میکنیم قبل از هر اقدامی این مطالب را به دقت مطالعه فرمایید سپس اقدام به خرید یک دستگاه جوجه کشی کنید ، اما در مورد خرید دستگاه جوجه کشی توصیه من دستگاه های جوجه کشی ایران جوجه می باشد.


دستگاه های جوجه کشی ایران جوجه نیز همانند محصولات اندیشه سبز بسیار پیشرفته و البته دقیق هستند ، کارخانه ایران جوجه نیز در ایران یکی از 3 کارخانه برتر تولید کننده دستگاه های جوجه کشی می باشد.


زمانی که میخواهید از یک پرنده زینتی همانند طوطی ، کاسکو ، مرغ عشق و… جوجه کشی کنید اول از همه باید یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای داشته باشید سپس باید سعی کنید تخم های نطفه دار آن پرنده را پیدا کنید ، توصیه ما مراجعه به پرنده فروشی ها می باشد.


سعی نکنید تخم های نطفه دار را از طریق اینترنت تهیه فرمایید زیرا در 99% این مواقع تخم ها نطفه دار نیستند و یا اینکه در طی مسافرت دچار ضرب دیدگی شده اند.  علاوه بر اینها امکان شوک دمایی نیز در طی مسافرت و ارسال تخم های نطفه دار وجود دارد. به عبارت دیگر همه چیز دست در دست هم میدهند تا شما نتوانید جوجه کشی کنید پس سعی کنید به صورت حضوری برای خرید تخم نطفه دار اقدام کنید و گله مادر پرنده را حتماً ببینید سپس اقدام به خرید کنید.


اندیشه سبز

نکاتی که باید به آن توجه کنید بدین صورت است :

دستگاه جوجه کشی انتخابی شما بایستی امکان جوجه کشی از پرندگان زینتی را داشته باشد یعنی شما بتوانید میزان دما ، میزان رطوبت ، میزان اکسیژن ، میزان دی اکسید کربن و… را انتخاب کنید.

دستگاه جوجه کشی انتخابی بایستی از شانه های همه کاره بهره برده باشد تا بتواند بدون نیاز به هیچ شانه دیگری از هر پرنده ای جوجه کشی نماید.

دستگاه انتخابی شما بایستی دارای یک سنسور قدرتمند باشد تا بتواند نهایت راندمان را در تنظیم میزان دما و رطوبت ارائه نماید.

دستگاه جوجه کشی انتخابی شما بایستی قبلاً امتحان خود را پس داده باشد یعنی از افرادی که جوجه کشی موفق داشته اند با این محصول پرس و جو کنید تا مطمئن شوید در مورد محصول

دستگاه جوجه کشی انتخابی بایستی از بدنه ای غیر فلزی و البته قابل شستشو بهره برده باشد تا کاربر بتواند بعد از هر دوره جوجه کشی این امکان را داشته باشد تا داخل دستگاه را مورد شستشو قرار دهد.



اما توصیه ما این است که اگر برای اولین بار است که میخواهید عملیات جوجه کشی را انجام دهید حتماً از پرندگان اهلی و مخصوصاً بلدرچین و مرغ استفاده کنید تا کاملاً با شرایط جوجه کشی آشنا شوید و بعد از اینکه کاملاً در این زمینه حرفه ای شدید می توانید این کار را انجام دهید.

البته به این مورد هم توجه داشته باشید که این پرنده ها بسیار مقاوم می باشد و امکان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه در این پرنده ها بسیار زیاد می باشد یعنی شما می توانید نهایت راندمان را از آنها به دست آورید.


نکات بسیاری در مورد دستگاه نیز وجود دارد که بایستی قبل از خرید محصول با آنها آشنا شوید و سپس اقدام به خرید دستگاه جوجه کشی نمایید.


برای اینکه با این مورد به درستی آشنا شوید حتماً " دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز " را مطالعه فرمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی