چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

معرفی شبکه های اجتماعی اندیشه سبز

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۰ ب.ظ

اندیشه سبز

وب سایت اندیشه سبز از جمله فروشگاه های اینترنتی محسوب میگردد که توانسته تا به امروز برترین ها را طراحی و تولید نماید.  از جمله تولیدات این کارخانه میتوان به انواع دستگاه جوجه کشی ، تجهیزات مرغداری ، تجهیزات سالن قارچ ، تجهیزات سالن گلخانه ، تجهیزات برودتی ، انواع مه پاش و... اشاره کرد. شما عزیازن همچنین میتوانید با مراجعه به این وب سایت اطلاعات بسیار مفیدی در مورد انواع انواع دستگاه جوجه کشی و همچنین پرندگان دریافت نمایید چراکه بخشی از این وب سایت اینترنتی به تحلیل و بررسی انواع دستگاه جوجه کشی و همچنین دانشنامه پرندگان پرداخته است. 

توصیه ما به شما دوستان عزیز این است که قبل از اینکه بخواهید یک دستگاه جوجه کشی بخرید و یا اینکه پرنده ای را پرورش دهید ابتدا به وب سایت اندیشه سبز سری بزنید و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید سپس اقدام به این کار کنید. 

شاید بد نباشد نگاهی به پیشینه این کارخانه بپردازیم و ببینیم که اصلاً چه پیشینه ای دارد...

این کارخانه از سال 1368 فعالیت خود را آغاز و از سال 1372 به رسمیت شروع به کار کرد و تا به امروز که حدود 25 سال از آن سال ها میگذرد هنوز به کار خود ادامه میدهد. در طی این سالها اندیشه سبز توانسته خود را در رده بهترین ها در زمینه های درج شده برساند. در زیر آدرس Medium مطعلق به این واحد صنعتی نیز درج شده است که میتوانید با مزاجعه به آن اطلعات بسیار مفیدی را مطالعه فرمایید. 


https://twitter.com/andishehsabzcom

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی