چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

قیمت دستگاه جوجه کشی به چه عواملی بستگی دارد؟

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۸ ب.ظ

 

همانطور که می دونید دستگاه های جوجه کشی انواع مختلفی داره که هر کدام برای دسته خاصی از پرنده ها طراحی و تولید شده اند. از ماشین جوجه کشی خانگی گرفته تا دستگا های بسیار بزرگ صنعتی هر کدام کاربردهای خاصی داشته و برای کسب درآمد افراد خاصی از جامعه تولید شده اند. توی این مطلب می خواهم در مورد عوامل موثر در قیمت دستگاه جوجه کشی صحبت کنم. تا اگر قصد خرید دستگاه جوجه را داشته باشید بتوانید آگاهانه عمل کنید. 

 

1- ظرفیت دستگاه 

مهمترین عامل همین ظرفیت هستش هرچه قدر که ظرفیت یک دستگاه بیشتر میشه با فرض ثابت ماندن تمام امکانات ، قیمت دستگاه نیز بالا میرود چون مواد اولیه بیشتری در ساخت آن به کار می رود. 

 

2- امکانات دستگاه 

هرچه قدر که دستگاه مورد نظر امکانات بیشتری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت و به همین دلیل است که دستگاه های مخصوص پرنده های زینتی قیمت بالاتری نسبت به دستگاههای معمولی دارند. مثلا اگر دستگاهی روزشمار و سنسور محیطی و یا رطوبت ساز دقیق داشته باشد ، از یک دستگاهی که این موارد را ندارد قیمت بالاتری خواهد داشت .

 

3- جنس بدنه

دستگاه هایی که از بدنه فلزی و بی کیفیت ساخته شده باشد قیمت پایین تری نیز خواهد داشت چون به مرور زمان پوسیده خواهد شد اما دستگاه های دارای بدنه PVC از دوام و طول عمر بالایی بهره مند خواهد بود و کاملا قابل شستشو نیز خواهد بود. 

 

4- نوع برد جوجه کشی

بردهای جوجه کشی ارزان قیمت قادر به انجام تمامی فرایندهای جوجه کشی به شکل دقیق و خودکار نیست و کاربر باید برخی از فرایندهای جوجه کشی را به صورت دستی انجام دهد. اما برد هایی که تمام اتوماتیک هستند طبیعتا راندمان جوجه کشی را هم بالا خواهند برد و به همین باعث بالا رفتن قیمت دستگاه نیز می شوند. 

 

5- نوع سنسور 

طبیعی است که اگر دستگاهی دارای سنسور بی کیفیت و ارزان قیمت باشد،  جوجه دهی پایینی نیز خواهد داد و تولید کننده به دلیل اگاه بودن از محصول بی کیفیت خود ، آن را به قسیمت پایینی هم می فروشد، اما اگر دستگاهی دارای سنسور دقیق و قوی باشد طبیعتا قیمت بالایی نیز خواهد داشت و تولید کننده از کیفیت و بازدهی بالای محصول خود اطمینان دارد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
دستگاه جوجه کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی