چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

بهترین دستگاه جوجه کشی حرفه ای

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ

دستگاه جوجه کشی حرفه ای

دستگاه جوجه کشی حرفه ای

اگر به دنیال یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای هستید بهتر است این مقاله را مطالعه فرمایید

در این مقاله بهترین دستگاه جوجه کشی حرفه ای معرفی شده است 

امیدواریم شما عزیزان بتوانید با مطالعه این مقاله دستگاه جوجه کشی حرفه ای مورد نظر خود را خریداری نمایید

البته در انتهای این مطلب نیز پیشنهاد ویژه ای برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید نهایت استفاده را ببرید. 

یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای بایستی در اولین مرحله از بهترین و با کیفیت ترین قطعات بهره برده باشد

یعنی اینکه قطعات مورد استفاده در ساخت آن محصول از نوع بهترین قطعات باشند تا کیفیت و کارایی محصول را بهبود بخشند

در مرحله دوم دقت در تنظیم دما و رطوبت در داخل دستکاه بسیار مهم است و شما بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که هر یک از این موارد یعنی دما و رطوبت کمتر باشد روند جوجه کشی دچار اختلال خواهد شد. 

در مرحله سم راندمان دستگاه میباشد که در جوجه کشی از تمامی پرندگان تست میگردد ، دستگاه جوجه کشی حرفه ای بایستی بتواند در جوجه کشی از تمامی پرندگان راندمان بالای 90 درصد را ارائه نماید مخصوصاً در جوجه کشی از پرندگان حساس مانند مغ عشق ، طوطی ، کاسکو و...


بهترین دستگاه جوجه کشی حرفه ای در ایران متعلق به گروه صنعتی اسکندری میباشد که در ابعاد خانگی طراحی و تولید شده است ، این محصول میتواند در سریعترین زمان ممکن میزان دما و رطوبت لازم برای تخم های نطفه دار را تامین نماید و از ایزولاسیون کافی برخوردار است. این دستگاه جوجه کشی با نام ایزی باتور 6 تولید و ارائه شده است که شما عزیزان میتوانید به راحتی در وب سایت ایران جوجه مشاهده فرمایید. 


پیشنهاد ویژه 

توجه داشته باشید شما عزیزان قبل از خرید دستگاه جوجه کشی میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید یعنی قبل از اینکه هر نوع دستگاه جوجه کشی خریداری نمایید در ابتدا با شماره تماس 09144485590 تماس گرفته و هر سوالی که دارید با این شماره تماس در میان میگذارید تا راهنمایی های لاطمه را برای شما انجام دهد و شما یتوانید با آگاهی کامل یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای خریداری نمایید. 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی