چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

هواکش مرغداری چه کاربردی داره و از کجا بخریم؟

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۲ ب.ظ

هواکش مرغداری یکی از وسیله هایی است که در مرغداری ها و سالنهای پرورش طیور از آن استفاده می شود. از این فن برای تهویه هوای سالن به کار گیری می شود یعنی هوای آلوده و بوی نامطبوع توسط این فن از سالن خارج می شود و هوا و اکسیژن تازه از دریچه ها به داخل سالن برمی گردد. 

اگر در مرغداری ها و سالن های پرورش طیور عمل تهویه انجام نشود، احتمال مرگ و بیماری و تلفات آنها بسیار بالا خواهد بود که هزینه های زیادی را روی دست پرورش دهنده خواهد گذاشت بنابراین استفاده از یک فن ساده از بسیاری از بیماری ها جلوگیری خواهد کرد. 

معمولا هواکش های مرغداری از نوع استیل یا گالوانیزه ساخته می شوند تا در برابر رطوبت بالای مرغداری دچار پوسیدگی نشود و دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. در خرید هواکش مرغداری حتما به این مورد دقت کنید

دومین موردی که در خرید فن مرغداری باید مورد توجه قرار بگیرد، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. یعنی باید فنی را خریداری کنید که توسط شرکت های معتبر تولید شده باشد و از گارانتی و سرویس دهی تعمیر و تعویض قطعات برخوردار باشد تا در صورت بروز مشکل در آینده بتوانید به گارانتی آن مراجعه کنید و درخواست تمیز داشته باشید.

بنابراین مهم که قبل از خرید در مورد کارخانه های مختلف تولید کننده این محصولات تحقیق کنید و گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۶
دستگاه جوجه کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی