چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

معرفی تجهیزات مرغداری ساخت اسکندری

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۵۷ ب.ظ

معرفی لوازم مرغداری ساخت اسکندری

در صنعت تجهیزات مرغداری برند اسکندری یکی از شناخته شده ترین برندها می باشد، این مجموعه صنعتی در زمینه طراحی و تولید تجهیزات روز صنعت مرغداری بیش از 30 سال سابقه دارد و اولین و بزرگترین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی در ایران و حتی خاورمیانه می باشد. هم اکنون بسیاری از مزرعه ها و سالن های پرورش طیور به تجهیزات ساخت اسکندری مجهز می باشند. در این پست به صورت مختصر مجموعه لوازم مرغداری که توسط گروه صنعتی اسکندری تولید و به بازار عرضه میشود را به شما معرفی میکنیم:

انواع ماشین جوجه کشی ساخت اسکندری

ماشین جوجه کشی در ظرفیت های مختلف خانگی گرفته تا نیمه صنعتی و صنعتی از جمله اصلی ترین تجهیزات ساخت این مجموعه میباشند. هم اکنون برند دستگاه جوجه کشی اسکندری برترین برند بازار بوده و بیشتر کاربران حرفه ای و حتی تازه وارد محصولات این کارخانه را انتخاب میکنند. دلیل اصلی این انتخاب کیفیت برتر دستگاه های جوجه کشی اسکندری است چون هم از لحاظ تکنولوژی ساخت و هم از لحاظ کیفیت بدنه و قطعات به مراتب بهتر از رقیبان می باشند. همچنین این کارخانه با ساخت محصولات متنوع حق انتخاب بیشتری برای مشتریانش قائل بوده و مشتری بر اساس نیاز و بودجه میتواند یکی از محصولات این کارخانه را برای کسب و کار خود انتخاب کند.

تجهیزات گرمایش مرغداری

لوازم مورد نیاز برای گرمایش مرغداری از جمله لامپ مادر مصنوعی مادون قرمز، انواع جت هیتر گازسوز، گازوئیلی و دوگانه سوز و همچنین انواع هیتر و جت هیتر برقی از دیگر تجهیزات مرغداری ساخت اسکندری می باشند. این نوع سیستم های گرمایشی در ظرفیت های مختلفی طراحی شده و در انواع مرغداری کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. البته گروه صنعتی اسکندری انواع هیتر آتش درون هم طراحی میکند. این هیترها هرچند بیشتر برای گلخانه ها کاربرد دارند ولی در صورت نیاز میتوان برای گرمایش دو هفته اول جوجه ها از این نوع هیترها هم استفاده کرد. چون گرمای کاملا پاک تولید کرده و به ریه جوجه ها آسیب وارد نمیکند. معمولا گرمایش جوجه ها در دو هفته اول توسط مادر مصنوعی برقی تأمین میشود. این وسیله برقی به کمک یک لامپ مادون قرمز گرمایش لازم برای جوجه ها را تأمین میکند.

هواکش و فن تهویه

انواع هواکش مرغداری در سایز های 140 در 140 الی 80 در 80 توسط این کارخانه طراحی و به فروش می رسند. در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها سیستم تهویه بخش جدای ناپذیر سالن می باشد. برای رفع این نیاز مرغداران مجموعه صنعتی اسکندری انواع هواکش و همچنین دریچه های اینلت نیز به بازار عرضه میکند.

تجهیزات تولید و انتقال دان

تجهیزات لازم برای تولید دان مرغداری ها از جمله دستگاه آسیاب، میکسر و بالابر از دیگر لوازم مرغداری ساخت اسکندری میباشند. این تجهیزات نیز در ظرفیت های مختلفی تولید شده تا مشتریان عزیز بر اساس نیاز دستگاه مدنظر خود را بتوانند انتخاب کنند.

انواع آبخوری و دانخوری دستی و اتوماتیک

انواع دانخوری و آبخوری دستی و اتوماتیک برای پرورش طیور مختلف از جمله مرغ، بلدرچین، بوقلمون، کبک و ... نیز توسط گروه صنعتی اسکندری به بازار عرضه میشوند. آبخوری های دستی از جمله کله قندی ، قفلی، لیوانی و آبخوری های اتوماتیک از جمله نیپل، جامیکو، پلاسون و ... را میتوانید در لیست محصولات این کارخانه خریداری نمایید.

انواع آبخوری و دانخوری مرغداری

دستگاه های پرکن ساخت اسکندری

مجموعه اسکندری انواع دستگاه پرکن طیور از جمله پرکن مرغ، پرکن بلدرچین، پرکن بوقلمون، غاز، اردک و ... نیز طراحی و تولید میکند. پرکن های ساخت اسکندری در دو نوع استیل یا گالوانیزه طراحی شده و در کشتارگاه ها برای پاکسازی سریع لاشه ها میتوان از این دستگاه ها نهایت بهره را برد.

یکی دیگر از لوازم مرغداری ساخت اسکندری دستگاه مرغ خردکن میباشد. این دستگاه نیز برای خرد کردن و قطعه قطعه کردن سریع و بهداشتی لاشه های مرغ بسیار کاربردی می باشد.

سیستم های سرمایشی و رطوبت ساز

برای تأمین رطوبت و سرمایش مرغداری ها میتوان از سیستم های پد کولینگ و یا مه پاش های ساخت اسکندری بهره برد. پدهای سلولزی و فن های بزرگ از جمله پرکاربردترین سیستم سرمایشی در مرغداری ها بوده که برای کاهش استرس گرمایی در فصل های گرم از این سیستم ها استفاده میشود. مه پاش های مرغداری ساخت اسکندری در چندین مدل ساخته میشوند ولی بیشتر از مه پاش های دیسکی و پروانه ای در مرغداری ها بهره گرفته میشود. این مدل مه پاش ها توسط مجموعه اسکندری در ظرفیت های مختلفی طراحی و به بازار عرضه میشوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۲
دستگاه جوجه کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی