مرجع فروش دستگاه جوجه کشی
با پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی و در دسترس قرار گرفتن اینترنت در مناطق مختلف کشور ، امکان انتخاب و خرید محصولات مختلف برای اقشار مختلف بسیار آسانتر از پیش شده است. چنین افزایشی سبب شده است که شرکت های تولید کننده و عرضه ی کننده ی مختلف نیز به فکر راه اندازی وبسایت های اینترنتی در جهت خدمت رسانی به هر چه بهتر به تعداد کاربران بیشتری کنند که از سویی امکان در دسترس قرار گرفتن محصولات را برای کاربران فراهم کرده و از سویی دیگر خدمت دهی خود را گسترش دهند .
در این بین یکی از مناسبترین مکان ها برای خرید دستگاه های جوجه کشی و لوازم مرغداری فروشگاه چیکن هچ می باشد. این فروشگاه اقدام به فروش انواع اقلام جوجه کشی و مرغداری را به صورت خرده و عمده کرده است و امکان ارسال قطعات به اقصی نقاط کشور محیا شده است.
از مهمترین محصولات موجود در این فروشگاه به موارد زیر میتوان اشاره کرد :
- دستگاه جوجه کشی :
عمده فعالیت فروشگاه چیکن هچ ، فروش انواع دستگاه های جوجه کشی داخلی و خارجی می باشد. گستردگی محصولات موجود در این فروشگاه بدون شک در هیچ فروشگاه داخلی موجود نمیباشد و جمع آوری چنین حجمی از برند های مختلف نیازمند وجود کارشناسانی خبره در هر سازمانی می باشد .
دستگاه ها در مدل های مختلف خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی موجود می باشد که امکان خرید آنلاین دستگاه جوجه کشی به آسانی مهیا شده است.
همینطور دستگاه ها تماما با گارانتی اصل شرکت تولید کننده و با کمترین قیمت موجود در بازار تولید میشوند.
- لوازم جانبی دستگاه های جوجه کشی:
علاوه بر خود دستگاه های جوجه کشی ، لوازم جانبی انها به منظور استفاده در دستگاه ها و همینطور استفاده در دستگاه های جوجه کشی دست ساز نیز در وبسایت قرار داده شده است.
از این قطعات می توان به کنترلر های جوجه کشی ، فن جوجه کشی ، موتور جوجه کشی ، شانه و ... اشاره کرد .
- تجهیزات مرغداری :
از دیگر ابزارهای موجود در این فروشگاه اینترنتی ، انواع تجهیزات مرغداری می باشد . این تجهیزات شامل تجهیزات مرغداری صنعتی همچون فن صنعتی مرغداری در اندازه های مختلف ، دستگاه های مخصوص تولید دان ، آسیاب ، بالابر و میکسر مرغداری، ابزارهای دانخوری وآبخوری دستی و اتوماتیک ، ابزارهای پرکنی و ... اشاره کرد .
وبلاگ :
از سایر ویژگی های این وبسایت فروشگاهی می توان به بررسی تک تک و جز ب جز دستگاه های جوجه کشی و برند های سازنده ی آنها می باشد که سبب شده است تا کاربر با دیدی بازتر اقدام به شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت های تولید کننده کرده و در نتیجه انتخاب معقولتری داشته باشد .