چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

خدمات پس از فروش واقعی برای دستگاه جوجه کشی

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ب.ظ

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید دستگاه جوجه کشی باید توجه ویژه ای به ان داشته باشید توجه به خدمات پس از فروش می باشد. خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی شامل ایجاد امکان تامین قطعات دستگاه برای مدتی مشخص می باشد که در این صورت کاربر در صورت نیاز می تواند قطعه ی مدنظر را خریداری کند.

در این بین وجود خدمات پس از فروش واقعی نیازمند چند فاکتور مهم می باشد که کمتر شرکتی در بین شرکت های تولید کننده ی دستگاه های جوجه کشی دارای شرایط مذکور می باشد .

- وجود نمایندگی در شهر های مختلف : توجه به گستردگی خدمات دهی برند های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این بین برند های مختلفی در داخل کشور در شهر های کوچک و بزرگ فعالیت دارند که فاقد نمایندگی های فعال می باشند. این فقدان می تواند دلیلی بر عدم توجه برند مذکور یا عدم فروش بالای محصولات ان داشته باشد که در نتیجه تولید قطعات نیز با محدودیت مواجه خواهد شد.

- توجه به نوع تولیدی : بسیاری از تولیدی های دستگاه های جوجه کشی ، دستگاه های خود را در یک کارگاه کوچک و گاها در زیرزمین منازل خود تولید میکنند ! چنین مواردی خطر عدم خدمات پس از فروش واقعی را بیشتر از پیش نمایان خواهد کرد و در خرید این دستگاه ها باید توجه بسیاری به خدمات پس از فروش داشته باشید .

در این بین دستگاه جوجه کشی اسکندری به عنوان برندی شناخته شده در بین شرکت های دیگر می باشد که به دلیل داشتن نمایندگی در بیش از 100 شهر ، کارخانه تولید فعال با واحد های مختلف تولیدی و ... می تواند به گونه ای به عنوان یک نمونه ی مناسب برای دستگاه جوجه کشی در نظر گرفته شود .

این کارخانه تولید دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات مرغداری دارای چندین سالن تولید می باشد. این سالن ها شامل سالن های تولید دستگاه های جوجه کشی صنعتی ، ساختمان و سالن تولید دستگاه های جوجه کشی خانگی ، سالن های تولید تجهیزات مرغداری و سالن های بررسی کیفیت تولید و ... می باشد که به دلیل بهره مندی از ساختار مناسب به خوبی توانسته است شرایط لازم برای یک واحد تولیدی مدرن را تولید نماید .

از دیگر موارد قابل اشاره می توان به واحد های ارائه ی خدمات مرکزی و سیستم اتوماسیون خدمات پس از فروش نیز اشاره کرد که در بین سایر تولیدی ها تنها تولیدی با چنین سیستم اتوماسیونی می باشد که اقدام به راه اندازی CRM اختصاصی برای واحد خدمات پس از فروش خود کرده است.

ارسال با روش های مختلف از دیگر خدمت های این کارخانه ی تولیدی می باشد که به دلیل قرار داد با شرکت های باربری با هزینه ای اندک ارسال ها انجام میگیرد .

اشاره به این موارد به دلیل ارجاع خریدار به سمت خرید از این شرکت نمیباشد بلکه نقشه ی راهی مناسب برای بررسی تولید کننده های دیگر و انتخاب دستگاهی مناسب می باشد که بتوان برای چندین سال از ان استفاده کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۸
دستگاه جوجه کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی