چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

قطعات مختلف یک دستگاه جوجه کشی هر کدام نقش مهمی در فرایند جوجه کشی دارند که بدین ترتیب باید دقت بالایی در انتخاب انها صورت گیرد . چرا که در صورت عدم توجه به یک قطعه نیز ، راندمان دستگاه جوجه کشی کم شده و امکان ضرر و زیان کاربر افزایش می یابد .

یکی از قطعاتی که بسیار حساس بوده و نقشی تعیین کننده ای دارد موتور دستگاه جوجه کشی می باشد. موتور متصل به راک میشود و در نتیجه به صورت مستقیم در چرخش شانه ها دخالت دارد.

یکی از مهمترین مشکلاتی که موتورهای نامرغوب برای دستگاه های جوجه کشی ایجاد میکنند، ضربه زدن موتور در هنگام چرخش می باشد . در چنین شرایطی ضربه ی وارده باعث ضربه به تخم های نطفه دار شده و علاوه بر امکان خارج شدن تخم از داخل محل خود به امکان زیاد موجود تلف شدن نطفه در داخل تخم خواهد شد که به دلیل ضربه های فراوان خواهد بود .

برای جلوگیری از چنین مشکلی در موتور جوجه کشی نسل جدید از گیبرکس هایی مخصوص استفاده میشود که به صورت کامل مشکل ضربه زدن را از بین می برد. این مورد سبب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۰۱
دستگاه جوجه کشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی