چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ

چیکن هچ دیوایس تا به امروز سعی بر این داشته تا بهترین مطالب را برای شما همراهان آماده نماید از این پس نیز سعی بر همین دارد تا بهترین ها در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهد.

طبقه بندی موضوعی

فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

شرکت اندیشه سبز به سال 1368 تاسیس گردید و از سال 1372 بصورت رسمی وارد فعالیت های صنفی و تولیدی گردید. فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز جهت معرفی و فروش آنلاین محصولات تولیدی این کارخانه قدیمی و معتبر فعالیت مینماید. عمده ترین محصولات این واحد تولیدی و تجاری عبارت است از دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی مخصوص جوجه گیری کردن از پرندگان اهلی و زینتی و طیور تجاری ، همچنین یخ ساز های رستورانی و حبه ای ، کارخانه های یخسازی ، انواع یخ در بهشت ساز ، شربت سردکن ، دوغ سردکن و شیرسردکن میباشد. علاوه بر این موارد آبسردکن های ارزان اداری و آبسردکن های فلزی و استیل و آبسردکن های مرکزی از دیگر محصولات ارائه شده توسط این شرکت میباشد. این محصولات در کنار تجهیزات دام و طیور ، لوازم مرغداری و گلخانه ، لوازم تخصصی سالن های پرورش قارچ مانند هواساز ، رطوبت ساز ، مهپاش توسط فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز که دارای نماد اعتماد از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت میباشد به فروش میرسد. این شرکت واحد نمونه صنعتی شمال غرب کشور بوده و انواع قطعات دیجیتالی ، سنسور های کنترل رطوبت و دما ، ماشین آلات صنعت لبنیات ، سیستم های گرمایش مرغداری و سالن های کارگاهی و گلخانه های صیفی و سرشاخه ای مانند هیتر ، یونیت هیتر و جت هیتر ، کوره هوای گرم و هوای داغ ، دیگ بخار و دیگ آب گرم و دیگ روغن داغ و هیتر برقی را در خط تولید خود با بهترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار مینماید.


https://www.reddit.com/user/andishehsabzcom/posts

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی